tiistai 1. helmikuuta 2011

Joulu

Se ihana mies todisti jälleen kerran ihanuutensa palattuaan päivä Tukholmassa -risteilyltä siskonsa kanssa. Joulu voi näköjään olla useammin kuin kerran vuodessa :) Ennen kymmentä sunnuntaiaamuna mun viereen kömpi väsynyt - muttei edes ollenkaan krapulainen - mies täpötäynnä olevan muovikassin kanssa. Hihii, se kassi oli täynnä tuliaisia, mulle!

Nam nam, noita karkkipusseja oli kaks lisää, mutta ne lahjoitettiin pikkusisaruksille synttärilahjoiks heti sunnuntaina :P

  
Oonko oikeesti ollut näin kiltti?!
Siis tosiaan.. Olin toivonu tota Diorin j'adore L'or:ia, kun se on niiiin kallis maissa. Sain sitten aika paljon muutakin huippuihanaa! TRUE LOVE sisälsi Björn Borgin pöksyt, supersöpöt pinkillä pitsireunuksella ja rusetilla varustetut :) Sekä pöksyt että huppari oli just sopivia, hupparin taustalla meiän pitkäaikainen haaveilu Nykin matkasta, joka ens kesänä yritetään toteuttaa. Ja tota Longchampia oon kattellu jo vaikka kuinka ja kauan, toi ihana tosin väitti, ettei ees muistanu mun tota ihailleen, ajatteli vaan, että onpa jännän värinen ja varmaan aika kätevä isomman laukun sisään kaikille pikkutavaroille :) Onhan se ihanan lisäks vielä fiksukin!!

Iltojeni ilot.
Mun tosiaan oli tarkoitus lukea maailman kamalimpaan tenttiin koko viikonloppu, ja siks poikaystävä ylipäänsä lähti sinne laivalle. Öööh.. No kyllähän nyt kaksi tuntia tehokasta lukuaikaa riittää uusintatenttiin, jonka ekasta versiosta sain elämäni ensimmäisen hylätyn? Eilen aamulla se tentti tosiaan oli, ja nyt voin sitten hyvällä omalla tunnolla kuluttaa illat SATC-boksin ja ton konvehtirasian parissa ;) Niiden kanssa tein kyllä sohvatreffit jo sunnuntai-iltana, vaikka fiksu olis tietysti lukenut tauotta. Nyt pitäis alkaa harkkatyötä väsäämään, mutta tossa rasiassa ois kyllä vielä pari aarretta jäljellä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti