perjantai 18. helmikuuta 2011

Tukholma

JESS!!!
Googlen kuvahaku.

Ihanaa, oon pitkään unelmoinu Tukholmassa asumisesta tai vaihto-opiskelusta siellä, ja nyt oon taas askeleen lähempänä unelmaani :) Eilen aamulla julkaistiin vaihtoon valittujen lista, vielä tosin tarvitaa kohdeyliopiston - KTH:n - puolto mua kohtaan. Oi oi oi oi, halutkaa mut sinne! Jos koulun nimi on Kungliga tekniska högskola, ei se voi olla hassumpi paikka ;)

Sitten vaan pidetään peukkuja, et mun normiyliopistolla opiskeleva ystävä pääsis kanssa, ja tietty että saan puollon sieltä KTH:n päästä.. Hui miten jännää :D Onneks Tukholmasta ei oo pitkä matka kotiin, jos ikävä yllättää. Ja sitä paitsi oon jo suunnitellu kaikkia kivoja lomia ja pitkiä viikonloppuja, joita siellä vietetään poikaystävän kanssa - se saa varmaan yliannostuksen Viking Linesta syksyn aikana! Nyt on kyllä laitettava pankkikortit varmaan talteen kevään ja kesän ajaks, et syksyllä ois sit varaa nauttia myös Topshopin, Monkin ja kumppaneiden valikoimista ;) Jipii :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti