lauantai 29. tammikuuta 2011

Aarteita

Nyt on kotiuduttu Tila tyhjäks! -myynnistä, ja mun kaappitilat sai ainakin kyllä lisää täytettä.. Niitä Parikoita päästiin tosin hipeltämään vaan sovituskoppikenkien muodossa, mutta jotain ihanaa sieltä kumminki löytyi, sekä mulle että ystävälle :) Samalla näytän mun ihkaensimmäisen "päivän asun"!

Hmm.. En osaa käyttää tän itselaukaisinta, joten tiedossa tyylikkäitä kuvia :D

No yritys oli olla hempee. Koruina helmet niin korvissa, kaulassa kuin ranteessa.

Ettei mee liian hempeilyks, niin kengissä oli vähän volyymia.
  • Neuletakki Selected
  • Toppi JC
  • Sortsit Stradivarius, Espanjasta
  • Sukat GT
  • Kengät Pariisista
Sitten niihin ostoksiin :) Vitsit, että hymyilyttää! Ekana Piecesin korvikset mätsäämään tohon neuletakkiin. Mulla oli viiden euron alekuponki Vilaan, joten näistä ei tarvinnu mitään maksaa :)

Oon pitkään himoinnu ulkopantaa. Lähinnä oon kattellu niitä sporttiversioita, mutta tää oli ihana, ja korvaa pipon hienosti!

Kaksitvån panta 15 e.
Heh, tää oli eka juttu, johon kiinnitin mitään huomiota Tila tyhjäks! -myynnissä. Ajattelin, että mikä ihme toi on, haaremihousut? Myyjä huomas mun kääntelevän tota varmaan aika pöllämystyny ilme kasvoilla ja tuli esittelemään mukavan boleron. Aaa! Sitten vaan sovittamaan ja hintaa kysymään 49->20 e, sopii.

Ihanat mitkä-noiden-nimet-nyt-onkaan hihansuissa ja kaula-aukossa. Eikä kuvasta ikinä uskois, että toi voi istua ihanasti päällä :)Vessapaperirullateline kuvausrekvisiittaa.
 Ja viimeisimpänä muttei missään nimessä vähäisimpänä:

Söpöyttä.
mukavan silkkimekko, jota pitkään sovittelin toppina.. Mietittiin ystävän kanssa, että mikä tässä nyt oikein mättää, ku ei mitenkään aseteltuna tunnu istuvan :D Kysyttiin, ja selvis et tää onkin mekko! Kyyhkyset tuo uuman ihanasti esille ja 100 % silkki takaa laadukkaan tunnun. Alkuperäinen hinta lähenteli kuulema 200:aa, mutta nyt kyyhkyset pääsivät kotiini 25 eurolla. Ihanaa, tää ei oo ees liian juhlava normi ravintolareissulle! Jei! Ystävällänikin kävi melkonen mäihä, tarkkasilmäisenä tyttönä hän löysi Vintage Gardenin koruapajilta LV:n charmin 9 eurolla! Kiertelyn jälkeen käytiin vielä Vohvelikahvilassa fiilistelemässä aarteitamme - huippu päivä takana siis :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti